2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید اینترنتی فیلم آموزشی پرش پارکور - اورجینال DVD

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 107
بازديد ديروز : 135
كل بازديدها : 398386

دیگر امکانات

فیلم آموزشی پرش پارکور - اورجینال DVD

پارکور (به فرانسوی Parkour) یا هنر حرکت کردن (به فرانسوی l’art du déplacement ) یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان. داوید بل، بنیان گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده‌ باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره می‌برند «تراسور» گفته می‌شود.

پارکور یک ورزش و هنر است ، هنر جا به جایی. برای مثال یک فرد عادی وقتی به یک ارتفاع می رسد دنبال پله برای پایین آمدن از آن می گردد اما یک پارکور کار از آن ارتفاع می پرد. یک آدم عادی وقتی به یک مانع می رسد مسیرش را عوض می کند اما یک پارکور کار آن مانع را با یکی از حرکات پارکور پشت سر می گذارد.

آموزش کلیه مراحل از مبتدی تا حرفه ای پرش پارکور در یک DVD

دی وی دی به زبان انگلیسی، قابل نمایش در پلیرهای خانگی جدید و کامپیوتر

شماره مجوز : 155/500978

ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: توپ

قیمت: 9,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فیلم آموزشی پرش پارکور - اورجینال DVD، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فیلم آموزشی پرش پارکور - اورجینال DVD


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.