2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
باغبان جهنم ( شمس لنگرودی ) اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 17
بازديد ديروز : 109
كل بازديدها : 397795

دیگر امکانات

باغبان جهنم ( شمس لنگرودی ) اورجینال

شمس لنگرودی ( باغبان جهنم ) اورجینال
باغبان جهنم ( شمس لنگرودی ) اورجینال

لوح فشردهی «باغبان جهنم» با شعر و صدای شمس لنگرودی منتشر شد.
محمد شمس لنگرودی به سان اقیانوسی پنجه کشان بر ساحل در میان ادبیات ایران معاصر ایستاده است. صمیمی و صادق، مهربان و عاشق، شاعر را این گونه می توانید بشناسید. او نگران همه چیز و همه کس در این زمانه است. او به سان باران می خواهد ببارد و همه چیز را از آلودگی، از دروغ و ریا و تزویر پاک کند و دل ها را از زنگار بشوید و اشتیاق پرواز و سبک بالی را در تک تک سلول های آدمی بارور بسازد. باغبان جهنم سومین آلبوم شعرهای شاعر بزرگ و توانا شمس لنگرودی است که با آهنگسازی محمدحسین سمیعی هنرمند پرشور و جوان منتشر شده است.

نوازندگان : امیرحسین سمیعی،علی جعفری،علی قادری:پیانو ، مهدی امینی راد:سه تار ، بهزاد محسنی:کمانچه ، فرشید صدیقی:گیتار الکتریک ، فرهاد صدیقی:گیتار باس



شمس لنگرودی که به تازگی به آمریکا رفته است، در دیدار بخش ادب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با او که در منزلش انجام شد، با اشاره به اینکه این روزها خسته است و فعلا برای مدتی به آمریکا میرود، در توضیحی گفت که در لوح فشردهی «باغبان جهنم»، به خواندن گزیدهای از شعرهای مجموعهی شعر «باغبان جهنم» پرداخته است.

او با اشاره به اینکه پیشتر نیز شعرهای «پنجاه و سه ترانهی عاشقانه» را به این شیوه خوانده و منتشر کرده است، گفت، لوح فشردهی «باغبان جهنم» با آهنگسازی و تنظیمکنندگی امیرحسین سمیعی از سوی مؤسسهی فرهنگی – هنری ابتکار نو و هنر منتشر شده است.

سمیعی که یکی از قطعات این آلبوم را به بابک بیات تقدیم کرده است، در یادداشتی بر این لوح فشرده مینویسد: «موسیقیهای من تماما در خدمت شعرها قرار گرفتهاند و درست مثل یک قطعه موسیقی دراماتیک بیوقفه به کمک تصاویر ذهنی شاعر میروند. تمامی قطعات برگرفته از یک آشوب درونی هستند… موسیقی «باغبان جهنم» را با نگاه به فرم خاصی نساختهام. در جایی از لید گیتار برای آنچه در ذهن داشتهام، استفاده کردهام و در جایی دیگر از دیوان، کمانچه، سهتار و حتا آواز ایرانی. و در جایی دیگر یک قطعه برای پیانو نوشتهام.»

«باغبان جهنم» سومین آلبوم شعرهای شمس لنگرودی است که در انتشارات ابتکار نو و هنر منتشر شده است.

شمس لنگرودی همچنین از به چاپ سپردن چهاردهمین مجموعهی شعرش با عنوان «شب، نقاب عمومی است» شامل ۱۲۴ شعر کوتاه و بلند خبر داد که از سوی انتشارات نگاه منتشر خواهد شد

لوح فشرده «باغبان جهنم» با شعر و صدای محمد شمس لنگرودی منتشر شد.

شمس لنگرودی که به تازگی به آمریکا رفته، در لوح فشردهی «باغبان جهنم» به خواندن گزیدهای از شعرهای مجموعه شعر «باغبان جهنم» پرداخته است.

لوح فشرده «باغبان جهنم» با آهنگسازی و تنظیم امیرحسین سمیعی از سوی مؤسسه فرهنگی – هنری ابتکار نو و هنر منتشر شده است.

این کالا با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت اورجینال دارای مجوز انتشار شماره 6717 عرضه شده است.



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.



فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 9,500 تومان

روش خرید: برای خرید باغبان جهنم ( شمس لنگرودی ) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید باغبان جهنم ( شمس لنگرودی ) اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.