2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 8
بازديد ديروز : 50
كل بازديدها : 397677

دیگر امکانات

کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال

اشعار سهراب سپهری / اورجینال
کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال
هشت کتاب سهراب سپهری / اورجینال
شعرها و زندگی سهراب سپهری / صوتی / اورجینال

تمام اشعار سهراب سپهری با صدای امیرفراز،محمد زینالو،نهال حبیبی
اجرا بر روی گوشیهای لمسی و کامپیوتر ماشین و...

هرکجاهستم .باشم
آسمان مال من است ------- پنجره .فکر .هوا . عشق .زمین . مال من است
و درجای دیگر ---- باغ ما در طرف سایه دانایی بود
باغ ما جای گره خوردن احساس وگیاه
باغ ما نقطه بر خورد نگاه وقفس وآینه بود
باغ ما شاید قوسی از دایره سبز سعادت بود



زندگی نامه سهراب سپهری
خرید پستی زندگی نامه سهراب سپهری فرزند اسد الله سپهری در سال ۱۳۰۷ در روز ۱۵ مهر ماه به دنیا آمد. کودکی خود را در کاشان در باغی بزرگ به سر آورد. این باغ که یکی از باغهای زیبای کاشان بود به اجداد وی تعلق داشت. در خاندان سپهری بزرگ مردانی ظهور کرده بودند که نامشان در تاریخ ادب و هنر ایران ثبت شده است. در میان اجداد پدری سپهری نام مورخ الدوله نویسنده ناسخ التواریخ بیش از همه معروف است.
سهراب سپهری فرزند اسد الله سپهری در سال ۱۳۰۷ در روز ۱۵ مهر ماه به دنیا آمد. کودکی خود را در کاشان در باغی بزرگ به سر آورد. این باغ که یکی از باغهای زیبای کاشان بود به اجداد وی تعلق داشت. در خاندان سپهری بزرگ مردانی ظهور کرده بودند که نامشان در تاریخ ادب و هنر ایران ثبت شده است. در میان اجداد پدری سپهری نام مورخ الدوله نویسنده ناسخ التواریخ بیش از همه معروف است...
او نیز بخش مهمی از زندگی و عمر خویش را در این باغ به سر آورده بود و پس از آنکه در فنون تاریخ نویسی به حدی بالا رسید توسط دربار قاجار به تهران احضار شد ولی این باغ همچنان پابرجا بود. تقدیر چنین بود که پس از گذشت سالیان سال کودکی در این باغ به نشو و نما بنشیند که از اوایل کودکی خویش دارای طبعی سرشار و روانی زیبا بود. سپهری که بعدها به عنوان یکی از بزرگترین شاعران طبیعت گرا و طبیعت شناس ایران مورد قبول همگان قرار گرفت، این جنبه مهم از شخصیت خویش را وام دار بزرگ شدن در این باغ بود که به سان پنجرهای بزرگ به آفاق طبیعت گشوده شده بود. آری بی گمان نقش این باغ و طبیعت بکر کاشان در استغراق سپهری در جلوههای عمیق طبیعت آن چنان پر رنگ و ملموس است که هرگز نمیتوان آن را نادیده گرفت. بی جهت نبود که او پس از آن که به یکی از نقاشان بزرگ ایران زمین بدل شد و در تهران آوازهای بزرگ یافت، علی رغم معروف بودن و علی رغم سرگرمیهای گوناگون کاری، هر گاه که فرصت مییافت خود را به کاشان میرساند و در خلوت این باغ به فکر فرو میرفت.کوتاه سخن این که نمیتوان از زندگی سپهری سخن به میان آورد ولی از باغی که در آن بزرگ شد سخن نگفت.واقع این است که هویت سپهری از جست وخیزهای کودکانه او در باغی شروع میشود که ذکر آن در شعرش زیباترین ذکر است: باغ ما در طرف سایه ی دانایی بود.



توضیحات مربوط به خرید پستی مجموعه زندگی نامه سهراب سپهری:
زندگی نامه سهراب
تمام اشعار سهراب سپهری با صای امیرفراز،محمد زینالو،نهال حبیبی
870 دقیقه صدا ( شعر خوانی - زندگی نامه)
مجموعه ی کامل هشت کتاب
متن کامل اتاق آبی و معلم نقاشی ما
اشعار ترجمه شده توسط سهراب
اشعار ترجمه شده ی سهراب به انگلیسی
مجموعه ی کامل خاطرات و نامه های سهراب
اشعاری در سوگ سهراب
گفتگو های مرتبط با سهراب (شامل گفتگو با هنرمندادن کشور، گفتگو با دوستان و خانواده و متن کامل مستند فوق العاده ی هیچستان و ناگفته هایی از سهراب)
معرفی کتاب های مرتبط با سهراب
چندین مقاله درباره ی سهراب و تحلیل اشعار وی و …
به همراه تصویر و موسیقی،امکان چاپ،گالری تصاویر
نقاشی های سهرا سپهری
و ده ها امکانات دیگر درباره این شاعر
اجرا بر روی گوشیهای لمسی و کامپیوتر ماشین و...

شماره مجوز : 017246-00510-8



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برچسب ها : آثار و اشعار سهراب سپهری, دانلود آثار و اشعار سهراب سپهری, دانلود کتاب موبایل, دانلود کتاب موبایل 2012, دانلود کتاب موبایل آثار و اشعار سهراب سپهری, سهراب سپهری, کتاب موبایل آثار و اشعار سهراب سپهری

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 9,500 تومان

روش خرید: برای خرید کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.