2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مجموعه کامل آموزشی زبان عربی رزتااستون /اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 37
بازديد ديروز : 45
كل بازديدها : 397656

دیگر امکانات

مجموعه کامل آموزشی زبان عربی رزتااستون /اورجینال

آموزش زبان عربی رزتا استون
مجموعه کامل آموزشی زبان عربی رزتااستون /اورجینال
آموزش مکالمه عربی به روش رزتا استون







آموزش زبان به روشی که زبان مادری را آموخته اید

بهترین و پر طرفدارترین نرم افزار آموزش زبان

دروس سطح بندی شده
Rosetta Stone نام قدرتمند ترین نرم افزاری است که تا به حال برای آموزش زبان کشورهای مختلف جهان ساخته شده است. همانطور که میدانید یک فرد بنا به دلیل مختلف برای اینکه بتواند با مردم کشورهای مختلف دنیا صحبت کند لازم است تا با زبان مردم آن کشورها آشنایی داشته باشد. در واقع هر کدام از ما ممکن است در برحه ای از زمان به دلیل سفر، تحصیل، کسب و کار، تجارت، زندگی و … نیاز داشته باشیم تا به زبانی به غیر از زبان مادری خود صحبت کنیم در اینجا این نیاز سبب می شود تا ما به دنبال فراگیری زبان مورد نظر خود برویم. از همین رو هر روز شاهد تاسیس آموزشگاه های جدید آموزش زبان در کشورهای مختلف دنیا هستیم که هر یک زبان خاصی را به زبان آموزان آموزش می دهند. هر کدام از این آموزشگاه ها علاوه بر اینکه از اساتیدی مجرب برای آموزش به افراد استفاده می کنند، از ابزارهای کمک آموزشی نیز مانند کتاب، فیلم، نرم افزار، کاست صوتی و … بهره میگیرند که این ابزارها باعث تقویت و شناخت بهتر زبان آموز نسبت به زبان مورد نظر خود می شود. نرم افزار Rosetta Stone هم یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد در امر آموزش زبان می باشد.




ROSETTA STONE LANGUAGE LEARNING
مهارت کامل در زبان عربی در یک ماه
روش استفاده آسان برای تمام سنین
با هر سطح آشنایی به زبان عربی
برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز جهان
تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف

مزیت این شیوه آموزشی چیست؟
مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است.بسیاری از استادان زبان بر این باورند که یادگیری عملی یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنند و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنند این مجموعه این مسئله را برای شما فراهم می کند افزون بر این قواعد زبان را به صورت عمیق و درونی آموزش می دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا می گیرید.



شماره مجوز محصول اور جینال :65566/7



توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 17,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل آموزشی زبان عربی رزتااستون /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه کامل آموزشی زبان عربی رزتااستون /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.