صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش حل مکعب روبیک / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 53
بازديد ديروز : 119
كل بازديدها : 397195

دیگر امکانات

آموزش حل مکعب روبیک / اورجینال

آموزش حل مکعب روبیک در کمتر از 50 ثانیه( تصویری ) اورجینال

با این آموزش به سادگی در یک دقیقه مکعب رو درست کنید
شما هم به راحتی در حل مکعب روبیک حرفه ای شوید
جذاب ترین بازی جهان



بیش از 500 میلیون استفاده کننده در جهان
شماره مجوز: 155/81069



یکی از سرگرمی های چند دهه ی اخیر جهان ، مکعب روبیک می باشد که در سر تا سر دنیا شیفتگان و علاقمندان زیادی دارد . مکعب روبیک نام یک پازل مکانیکی است که برای اولین بار در سال 1974 توسط ارنو روبیک ، مهندس معمار مجارستانی اختراع شد . از آن پس این مکعب جادویی به پاس قدردانی از مخترع آن روبیک نام گرفت .
آنچه خواندید گوشه ای از تاریخچه ی مکعب پر رمز و راز روبیک بود . احتمالا شما با این مکعب آشنایی چندانی ندارید یا اینکه آنرا در یک برنامه تلویزیونی ، اینترنت ، ویترین مغازه ها و ... دیده اید و خریده اید و با خود گفته اید که این مکعب را خریداری می کنم و در عرض چند ثانیه (!) آن را حل کرده و ... اما زهی خیال باطل . شاید آنقدر با آن ور رفته اید که به مچ درد ، گردن درد ، ناراحتی اعصاب (!) و ... مبتلا شده اید ، از همین رو آن را از جلوی چشمانتان دور کرده اید تا با دیدن شکل حل نشده آن حرص نخورید و ناراحتی هایتان تشدید نشود . البته به شما حق می دهم چون من هم مانند شما ابتدای کار همین وضع را داشتم اما شما کجا و من کجا ! زمانی که من شروع به سر و کله زدن با این مکعب کردم حتی یک منبع معتبر و استاندارد وجود نداشت و من مجبور بودم به هر دری بزنم تا یک الگوریتم را یاد بگیرم .
شماهم به راحتی در چند ثانیه یکی از سخت ترین معماهای جهان را حل کنید
یک تفریح سالم و سرگرمی جذاب
مناسب استفاده در مهمانی و محافل دوستنه
مکعب روبیک سن و سال نمی شناسد!!



این مکعب جادویی علاوه بر سرگرمی باعث افزایش تمرکز ، هماهنگی بین حواس ، جلوگیری از آلزایمر در بزرگ سالان ، تقویت حافظه کودکان ، افزایش اعتماد به نفس و ... می شود . علاوه بر این ها شما با حل کردن این مکعب خارق العاده بین دوستان و آشنایانتان به عنوان یک فرد باهوش و نابغه شناخته می شوید که می توانید آن را در کمتر از یک دقیقه حل کنید .
یکی از مفیدترین بازی ها برای جلوگیری از پیری زودرس مغز
بهترین راه بای جلوگیری از آلزایمر
جذاب ترین بازی برای پرورش استعداد کودکانتان
با یک خرید همه اعضای خانواده را بازی دهید
امید است ما حصل تجربیات من در این زمینه به شما کمک کند تا قدرت حافظه خود را افزایش داده و با اعتماد به نفس فراوان در برابر مشکلات و سختی های زندگی قد علم کنید .


در آخر هم یادآوری می کنم که نسخه ای که هم اکنون پیش روی شماست ترجمه ی هیچ کتابی نیست و مطالب آن صددرصد مربوط به سایت فوری دانلود می باشد . در ضمن این نسخه ، سطح مبتدی را به شما می آموزد برای ارتقا سرعت و دقت خود سایر بسته های آموزشی را خریداری نمائید .



فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 9,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش حل مکعب روبیک / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حل مکعب روبیک / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.